Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 17., péntek

A hiba, biztos bennem van

A hiba biztosan bennem van, illetve az én készülékemben. Rosszul veszi a készülék az efféle adásokat.
Ez a fotó Kaposvár egyik legszebb terén -leszámítva a lépcsőt amit azóta sem javítottak meg, tényleg nagyon gáz- készült, a Széchenyi téren.
... Természetesen! A Somogy Megyei Kormányhivatal mellett! Közvetlen mellette.
Félreértés ne legyen! Egyrészt nem utazok rájuk!
Ez van! Ott van! Nem én tettem oda! Nem én tűröm, hogy ott legyen!
Másrészt pedig, nem vagyok ellensége a kulturált italfogyasztásnak, a szórakozásnak sem, és a reklámnak sem! Már persze, ha ez reklám. Remélem nem!
De! Ha azokat az üvegeket olyanok teszik fel oda, akik bent nem kívánnak fizetni italt, inkább bemenetel előtt benyakalnak egy üveggel, a szórakozóhely meg megtűri az oszlopon az üvegeket, akkor mégiscsak egy kicsit reklám nekik, csak ugye moshatják kezeik. Nagyon remélem nem ők teszik ki reklámcéllal!
Azért az kemény lenne! Mert akkor követve a példát .... Brrr!
Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy a fotó friss, de készülhetett volna napokkal korábban is. Akkor is tele volt az oszlop teteje, csak akkor nem volt nálam gép.
Majd pár napig nem jártam arra, direkt ezzel a céllal nem akartam odamenni.
Most viszont arra vitt az út s hát ott van a "cégér".
Ebből azt vonom le, nem egyedi a látvány. Nekem nem elfogadott.
Nem tudom, mások, például ehhez, vagy az ehhez hasonló "turista csalogató műalkotások" látványához miként viszonyulnak, de nekem nem tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése