Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. május 23., hétfő

Tömény hazugság!

Kicsit rágtam, kicsit emésztettem, közben higgadtam. Rám fért!
Még megnevezni sem vagyok hajlandó az oldalt, de ha most Kaposvár ilyen, akkor húúú!
De nem ilyen! Nekem szent meggyőződésem, hogy nem ilyen. Csak a lakájmédia, a megrendelői és a megrendelő feltétlen kiszolgálói ilyenek.
Már a cím is hazug!
Azon a lakossági fórumon ott voltam, senkit nem érdekelt sem a Fidesz, sem más párt, legkevésbé a pártbuktatás. Ott azon a lakossági fórumon semmit nem szerveztek pártok, sem előtte, sem utána!
Az sem igaz, hogy minden párt delegálta magát. Én Pintér Attilát is csak akkor vettem észre, mikor hozzászólt s kérdezett. Addig elvegyült a tömegben. Pintér Lóránd már korábban a látókörömbe került, csak azért, mert előttem ült. Ő sem a szót vinni jött, nem vezérkedni. Egy alkalommal kérdezett, mindössze azért, hogy végre kapjon választ is. Másokat én pártoktól nem láttam, ha voltak igen jól elbújtak.
Az az állítás a cikkben, hogy a válaszok nem érdekelték a hallgatóságot, az pedig a tömény hazugság fogalmát is kimeríti. Bőséggel!
Kérdezni mentünk! Kérdeztünk is!
Ami egységesen senkit nem érdekelt -de azért kézfeltartással megszavaztattuk- az a Homatech előregyártott előadása volt. Az is csak azért nem keltett érdeklődést, mert az általuk nyomtatott és levelesládákba juttatott, a jelenlévők mindegyike által olvasott brossurára alapult.
A termet nyolcig bérelték, ha addig sulykolják a saját szempontjaik, akkor mikor kérdeztünk volna?
Nem agymosásra mentünk!
Értelmes, a témára rákészült lakosok mentek a kérdéseikkel. Azokra a kérdésekre pedig igen sok volt a kitérő válasz, a terelés, a mellébeszélés!
Igen! Bekiabálás volt, nekem sem tetszett, de a cikkíró ne minősítsen egy bekiabálást, mert ami neki botrányos, az másoknak meg nem az. Pláne annak fényében, hogy melléhazudja a trágár beszédet!
Botrányos, a Homatech vezér csemetéje, viselkedése volt!
Minekutána felszólíttatott a bemutatkozásra, illetve megkérdezte tőle az egyik fórumozó, hogy kinek a megbízásából, miért rögzíti a jelenlévőket, azok után arrogáns volt, nem hagyott fel a cselekedettel, beszólogatott, flegma közbeszólásokkal illette a kérdezőket. Ami a csúcsok csúcsa volt, hogy a rákérdezésre, mely arra irányult, hogy a fiatalember a Homatech alkalmazottja, vagy egyáltalán velük jött, hozzájuk tartozik kérdésekre sem az apja, sem az édesanyja választ nem adott.
Utóbb derült ki a provokátor kiléte! Naa! Az botrányos volt!
Hangsúlyozom, bekiabálás volt, szidalmazás nem!
Ha csak az nem minősül annak, mikor a Homatech vezér szakmai végzettségéről illetve az ágazatban eltöltött tevékenységéről, hasonló üzem élén eltöltött idejéről szólta kérdés.
Mivel válasz a kérdés ismétlésekor sem jött, volt némi kacc, kacc!
Nem állítom, hogy a jelenlévők közt nekem volt a legélesebb hallásom, de én bíz nem hallottam arról, hogy bárki is a kormánypárt buktatását tűzte volna ki a fórum céljának.
Persze, ha a förmedvény írója véletlen beleszőtte a vágyálmát a sorok közé ...
Nem vagyok újságíró, nem tanultam a szakma szabályait. Azért annyit tudok, tárgyilagosan kellene tudósítani, nem hazudni, nem következtetéseket közölni.
Nem tudom kitől származik a hazugságcunami, de annyit ismeretlenül is üzennék neki:
Szólj (írj) igazat! ... Jelen cikk írójaként egy hazug ember vagy! ... Ott voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése