Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. június 22., péntek

Kikérem magamnak! Nem vagyok az ön fajtája!

Már mondtam, tán többször is, hogy sem a miniszterelnök, sem a bandája, a megkérdezésem nélkül (a nemzeti konzultáció az nem a megkérdezésem) fajsúlyos dolgokban ne merészeljen rám hivatkozni!
Ne merészelje!

Egy nemzet miniszterelnöke akkor hivatkozhat a nemzete minden állampolgárára, ha képviseli mindnyájuk érdekeit!

Orbán Viktor nem az a miniszterelnök!
Ő az a miniszterelnök, aki a végletekig megosztotta ezt a nemzetet, és a megosztott táborokat a gyűlöletig heccelte, hergelte, továbbá már számos alkalommal bizonyította, kinyilatkoztatta, hogy azokat tekinti magyarnak kik megmaradtak az ő szekértáborában.

„mi fajtánkat nem olyan könnyű szeretni” ( Orbán a tokaji vízitúra központ átadásán)

Joggal feltételezem, hogy fene nagy pökhendiségében, és mert már egy ideje a saját magával egyenértékűeket, és a saját véleményével egyetértőket tartja a magyaroknak, ő azt hiszi, azok a nemzet! Ezért kicsit megcsúszott, és a nemzet minden állampolgárára gondolt mikor ezt a kijelentést tette.
Hát nem! Én ezt kikérem magamnak! Nem vagyok az ön fajtája!

Az én fajtám az tudja, mikor lehet zsebrebaszott kézzel ácsorogni, és mikor illik szüneteltetni a zsebhokit! Az én fajtám az nem ennyire pökhendi, nem ennyire lekezelő, nem ennyire öntelt, közel sem ennyire hazug, megközelítőleg sem szít ennyi gyűlöletet, feszültséget, nem követ el ennyi gazemberséget, nem ennyire korrupt, enyveskezű, csaló és közel sem ennyire részlehajló. Az én fajtám nem a saját fajtájára igazítja a törvényeket, rendelkezéseket, az én fajtám nem ír magának és a saját fajtájának alaptörvényt. Az én fajtám nem csak a saját fajtáját tekinti magyarnak, hanem minden magyart! Az én fajtám nem kiált ki mindenkit hazaárulónak aki kilóg a soraiból!
Az én fajtám, nem a saját magára szabott törvényeket tiszteli, hanem olyan törvényt, alaptörvényt tisztel, ami mindenkié! Az én fajtám demokrata, nem illiberális és nem műkeresztény! Az én fajtám épp ezért nem is rasszista, nem is antiszemita, az én fajtám nem gyűlöl csak azért, mer más a vallása, más a politikai irányultsága, más nép polgára, más a bőre színe, más a vallása valakinek.
Az én fajtám soha nem tört egyeduralomra, nem foglalta el a teljes államigazgatást, nem gyűrte maga alá a médiumokat! Az én fajtám mindenkit hagyott létezni, élni, informálódni, választani és dönteni. Mindenkit hagyott élni úgy, ahogy a vallása, politikai irányultsága, lelkiismerete diktálta. Az én fajtám nem vetette meg, és nem vetette ki azokat akik úgymond valamiben mások.

Épp ezért! Miniszterelnök "úr", engem ne soroljon a saját fajtájához!
Pont azért, mert öreg vagyok én már ahhoz, hogy most álljak át a demokrácia oldaláról a hazug, képmutató, pökhendi, beképzelt, arrogáns csalók, sikkasztók, korrupt gazemberek oldalára.

Az ön fajtája Miniszterelnök "úr", például Semjén, az el nem számolt vadászataival. Az ön fajtája Rogán, az el nem számolt vagyonával, a kötvénybizniszével. Az ön fajtája Pintér, a máig nem tisztázott vagyonával. Az ön fajtája Schmitt, az összecsalt doktorijával. Az ön fajtája Schmidt, a meghamisított történelemmel. Az ön fajtája Balogh, a vak komondorával. Az ön fajtája Kövér, az "akasztófájával". Az ön fajtája Lázár, a kastélyával. Az ön fajtája Kubatov, a listáival. Folytassam? .... Ok.
Az ön fajtája Phareon, hisz "ön adott" neki letelepedési engedélyt. Az ön fajtája, a Kassán elfogott ukrán terrorista, hisz "ön adott" neki állampolgárságot.
Az ön fajtája mind, kik letelepedési kötvénnyel, vagy a moszkvai útlevélgyáron keresztül jutottak állampolgársághoz és jutottak az EU területére.

Az ön fajtája azok, kik a trafikmutyin szedték meg magukat mások kárán, azok is, akik a földmutyin jutottak zsíros termőföldekhez. Az ön fajtája azok is, akik az ön keze alá tolták és segítették a magánnyugdíj vagyon átjátszását. Az ön fajtája azok is, kik segítettek megvalósítani önnek a visszamenőleges törvényalkotást, és azzal rengeteg embernek okoztak igen súlyos gondokat. Az ön fajtája az, akik a devizahitelesek "mentőcsomagja" kapcsán, kedvező árfolyamon visszafizették a hitelüket, és azok is, akik a többi devizahiteles kifosztásával összeharácsolták a Matolcsy nevéhez köthető MNB vagyont. Az ön fajtája az, aki megszedi magát az esztelen stadionépítési hullámmal, akik mérhetetlen hasznot húznak az állami szintű korrupcióval, a túlárazásokkal, az EU-s pénzek bármilyen formájú lenyúlásával, átirányításával, megcsapolásával.
Az ön fajtája a mérhetetlen családi vagyonnövekedések! Az ön családjában is, és a szűkebb haveri körei, kiszolgálói családi vagyongyarapodásában is!
Folytassam? .... Elég? .... Bár ott tartanánk, hogy elég.

Az ön fajtája Simicska is, hiába játssza meg a nagy ellenfelet, az ön fajtája Szita, hiába lett úgymond "kegyvesztett" az ügynökügye miatt, az ön fajtája Vona, aki annyira néppártosodott, hogy szépen átirányították kampányra a szimpatizánsok adományait.
Az ön fajtája a "díszhülyék", Kósa a milliárdos hölgyével, Németh (rezsi) a már-már féleszűségig hajtott fanatikus kiszólásaival, Farkas a "dísz roma politikus" a milliárdos ügyeivel. Folytassam még? .... Soha nem érek a végére.

Sajnos, be is látom, kiterjedt kör az ön fajtája. Nem véletlen a címke, maffiakormány.
Sajnos, be is látom, kiterjedt a kör, mert ehhez nagy támogatottság kell. Meg nagy félelem. Meg még nagyobb ostobaság. De mindegy miért! Kiterjedt fajta!

De a tetves kúrva életbe! Azt kikérem magamnak, hogy ezt a fajtát úgy tekintse, ezek a magyarok, és mert úgy emlegeti, hát belesoroljon engem is! Nem vagyok az ön fajtája!

Az ön bűnei, az ön fajtája bűnei az nem a magyarok bűne! Az csak igen sajnálatos tény, hogy ön és az ön fajtája is magyar! Van is oka a magyaroknak szégyenkezni a fajtája miatt! Na most, na erről konzultáljunk végre, miniszterelnök "úr"!

2 megjegyzés:

  1. Józsi, ez qrva jó írás, ennél jobban le sem lehetne írni ennek a fajtának a lényegét. Redpect!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő az értékelésed! Nagyon köszönöm!

      Törlés