Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 1., hétfő

A legjobbak

Én azt gondoltam sokáig, hogy a Köztársasági Elnöki Hivatalban az elmék és szakelmék legkiválóbbika szedetik össze.
Sőt! Sokáig magáról a köztársasági elnök személyéről is ezt hittem.
Jól van már no! Én ilyen naiv lélek voltam.
De hála kormányunk, vezető pártunk és magasságosaink áldásos ténykedésének, kezd felnyílni a szemem.
Csak hát, azzal azért kezd tele lenni a puttonyom, hogy lassan már havi rendszerességgel rajtunk röhög a fél világ hol Schmitt Pál, hol pedig hivatala miatt.
Most azonban nagyon nem vicces!
Nem hiszem, hogy most -a rettenet órái után- a norvégoknak, vagy akár magának
V. Harald királynak van kedve kuncogni.
Ha lenne kedvük tréfálkozni, hát nemes egyszerűséggel visszaküldték volna a levelet:
-"címzett ismeretlen" pecséttel.
.

1 megjegyzés:

  1. A helyesírási hibákra kapcsolja be a javítást a szerkesztésnél. Ja a fejben nincs ilyen lehetőség.
    A Haraldból Haroldot csinálni olyan mint Schmittből Schmidtet. Mit szólna hozzá országunk első polgára?

    VálaszTörlés