Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. június 27., hétfő

Baráti látogatás, Kaposvár Most

Nem fogom titkolni a véleményem, mert aki ott volt, vagy arra járt, azt látta amit én. Keveseket!
Az nem lepett meg, hogy a beszélgetés elmaradt, nyilvánvaló volt, a szerkesztőségek emberei nem vállalják fel a nyílt konfrontációt.
Tőlük erre számítottam, ezt vártam, így bátran állítom bennük nem csalódtam.
Bennük nem! Amúgy ...
Hol a fészkes fenében volt, a csoport több mint négyezer tagjának, legalább egy töredéke? Hol? Megint elölről kell kezdeni, mert mindenki újra előveszi a bunkerpolitikát? Mi a búbánat történt megint? Azt hiszitek, azzal hogy megnyílt a lehetőség a népszavazásra, azzal minden sínen is van? Egy fenéket!
Össze kell szedni az irreálisan magas támogatói aláírásszámot és ahhoz, hogy az meglegyen ébren kell tartani az emberekben az érdeklődést!
Hogy a hitről már ne is beszéljek!
Pedig a hitet is fenn kellene tartani azokban, akik amellett állnak népszavazás kell!
Csalódtam. Nagyot csalódtam! És nagyon dühös vagyok!
Most aztán írhatnak rólunk mindenféléket. A tucatnyi hőzöngő! A hangos kisebbség! Stb!
Mit mutattunk az utca emberének? Mit?
Az édesanyák babakocsis menetén mutattunk! A kerékpáros, futós meneten mutattunk! Most mit?
Elfogytunk? Elfogyott a lendület? Akik láttak bennünket, még azt hiszik ennyien maradtunk, ennyi az egész, nincs itt tömeg, nincs itt támogatás, nincs itt semmi!
Egy "halott" város! Ahogy a sonline.hu is írta e tárgyban: Zőőd város!
Nem zöld! Az agyakban zöld.
A virágos Kaposvár, de az agyakban is csak azért zöld, mert begyepesedtek!
Ha annyian maradtunk, ahányan ott voltunk, ám legyen!
Én akkor is végigharcolom, és tiszta lelkiismerettel állok majd a vesztes oldalon, mert legalább megtettem amit megtehettem.
Nem hiszek már benned Kaposvár és nem hiszek már bennetek sem kaposváriak!
Már nem várok tőletek semmit! Nem is kérek semmit!
Ha csoda történik, az visszaadhatja a hitem. A csodához 15000 támogató aláírás kell, majd 50% +1 fő részvétel a helyi népszavazáson.
Tudom, a csodákra kicsit várni kell. Én várok. Meg teszek is érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése