Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. június 23., csütörtök

Hír nyomába ..

2016.06.23. Kaposvár keleti ipari park
Gumis ügyhöz kapcsolható hír nyomába eredtem.
Olvastam a közösségin pár hozzászólást, hogy már megkezdték a munkálatokat, majd pedig azt, már készítik az utat.

Én azt nem tudom, mi okból születnek efféle hírek? Lehet, csak félreértés, lehet "kedvcsináló" az ellenzőknek. Mindegy. A hír nyomába eredtem. Gondoltam, a legegyszerűbb dolog felkeresni a helyszínt. A feltételezett helyszínt.

Azért feltételezett, mert én ugyan telekkönyvileg nem tudom, hogy pontosan melyik az a telek amelyiken a csoffasztó épülne, de az biztos, most az utolsó üzem az elkészültek sorában a Cabero. Utána az előkészített telkek sora.
Az első képen egy lehajtó, Kaposvár és a Cabero után, amely lehajtó most gabonaföldre vezet. Ez fő lehajtó, erről ágaznak le a telkekre vezető előkészített bekötések.

A második fotón, jól látszik egy tűzoltó csap és egy csapadékvíz elvezető, tehát az előkészített telkek közművesek. Ez eddig sem volt titok, csak esetleg valakinek újat mondok vele.
A harmadik fotóra, egy leágazást rögzítettem, messze a háttérben a Cabero üzeme. Tehát odáig ellátva, semmiféle munkavégzés nem folyik.
A másik irányba, Taszár irányába sem.


Munkavégzés a főút mellett folyik, (61-es, meglehet itt még 610-es) rendezik a padkákat és az árkokat. Markolókkal metszik le a padkákról a felesleges talajréteget növényestül és kimetszik, mélyítik a főúttal párhuzamosan futó vízelvezető árkokat is. A negyedik fotón a már eddig elvégzett munka Taszár irányába tekintve, az ötödiken ugyanez az állapot csak Kaposvár felé tekintve.

A látottak után, nekem az tűnik valószínűnek, hogy a padka és ároktisztítás nincs összefüggésben a gumiolvasztóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése