Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. június 17., péntek

Gyűjtés, tapasztalatok

Támogató aláírások gyűjtése, gőzerővel!
Mondhatom, ma kezdtem, a tegnapi napot elvitte a kerekezés. Elgurultam.
Ma meg kis híján a gyógyszerem.
Nem lesz ez egy egyszerű mutatvány, azt eddig is sejtettem, de jó munkás.
Gyűjtögető, halászó vadászó életmódra tértem át, mint az ősember.
 Szemet vetek, majd kivetem a hálóm egy lépcsőház lakóállományára, megkísérlem kihalászni közülük az együttműködésre hajlamosakat. Majd később, egy másik időpontban megpróbálom levadászni azokat, kik a lehalászáskor vagy kicsúsztak a hálóból, vagy nem is kerültek bele.
Mindeközben gyűjtögetem a támogató aláírásokat.
Ugye mennyire egyszerűnek hangzik? Hát nem az!
Délelőtt, vagy odahaza vannak a nyugdíjasok és a kismamák, vagy nem! Délután, vagy odahaza vannak a délelőtti hiányzók és a munkából már hazatértek, vagy nem.
Este, vagy odahaza vannak az előző két keresésből még hiányzók, vagy nem.
Mivel, velem született heveny makacsságban szenvedek, ezért a mára kiszemelt hét lépcsőház több mint száz lakását megcaplattam délelőtt, késő délután s kora este. Ezek csak magasföldszintes négyemeletesek voltak. Nem rossz sport!
Már bánom, hogy nem számoltam meg a lépcsőket s most felszorozhatnám.
Az már biztos, kardió edzésnek is piszkosul jó, a következő éves műszakimon biztosan remek időt futok a terheléses EKG-n.
Addigra olyan combizmaim lesznek mint Guru Norbinak s olyan kerek hátsóm, mint Rékának. Csak szőrösebb. ......Az enyém szőrösebb! Ejnye no!
A mai nap, nem igazán jó hiteles s távolabbra mutató statisztika felállítására, mert csalóka a sok tanévzáró és azt követő eszem - iszom, dínom - dánom miatt.
A valamivel több mint száz lakásból valamivel több mint fele volt elérhető, viszont ami biztató, hogy a megszólítottak nagyjából egynegyede volt csak elutasító a háromnegyed pedig helyi népszavazást szeretne!
Nyilván, egy nap nem nap, egy statisztika nem statisztika, lehet ez még jobb is, vagy épp kicsivel rosszabb. Nem akarok dicsekedni, de egy bőséggel kidolgozott nyolcórás munkanap alatt jött össze nyolcvan aláírásom.
Az igaz, nekem több idő kell, mert az ingadozót, tétovázót, bizonytalant megtájékoztatom, nem rohanok, áldozok időt a kapcsolatfelvételre.
Nagyon sokakat érdekel, igen sokan képben vannak, de igen sokan bírnak kétségekkel, kérdésekkel. Ami tőlem telik ... rajtam ne múljon!
Egy biztos, este nyolckor, mikor végignéztem az utcán, szokatlanul hosszúnak tűnt. Pedig a kanyar utáni részt nem is láthatom.
Kedves Választópolgárok! Semmi eltúlzott optimista remény, mert holnap is megyek!
De csak max. 17.30-ig, mert a válogatott soron következő mérkőzése élvezőit és lelkes szurkolóit semmi szín alatt, meg nem zavarnám!
Kérem, a mérhető sportszerűségem, aláírások tucatjaival honorálni.
Vasárnap az Úr is megpihent. De én nem! Csak másutt lesz dolgom, ezért nem riogatom az utca békés lakóit. A békétleneket sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése