Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. július 28., csütörtök

A víz az úr

Hajóvonták találkozása tilos!
Mert ahhoz keskeny. Ugyanez a Vásártéri úton már nem igaz, ott Kleopátra flottája is elférne amikor megáll a víz. Csak azért emlegetem fel, mert valamikor csónaktestek gyártására szakosodott cégről is hallottam beszélni a keleti ipari parkkal kapcsolatosan. majd ez elhalkult.
Akár elő is vehetnék a témát, jobb ötlet a gumifonnyasztónál. Apropó! Még mindig sérelmezik egyesek a gumiégető kifejezést, és megvezetve érzik magukat emiatt. Sajnálom őket!
De ez minden! Sajnálom és többé egynek sem magyarázom el! Ha tanult emberek lusták olvasni, információt keresni, értelmezni, de nem lusták csak azért vitatkozni, hogy ellentmondhassanak, hát akkor én részemről sajnálom!
Visszatérve a vízhez. Ha így megy tovább, kereslet lesz csónakokra.
Én itt már úgy járok vásárolni, hogy az utánfutóról leveszem a csónakot és begondolázok. Nem akarok belehajtani kocsival, mert megvádolnának, ide járok gumikat mosni, bezzeg a Homatech ellen meg járattam a szám! Meg aztán csónakkal hangulatosabb is. Sokkal hangulatosabb. Csak a rend őreivel lesz gond. A minap a Vásártéri utat lezárták, se kerékmosás, s gondolom a csónakot sem engedték volna vízre tenni. Nem is mertem megkérdezni, ránézésre is olyan ázott volt a hangulatuk.
Arra meg lusta voltam, besétálni a Malom tóhoz és onnét kiállni vagy egy evezőssel vagy vízibiciklivel. Apropó!
A közbringa mintájára nem lehetne a kritikus pontokon telepíteni elektromos motorral hajtott gondolákat? Szerintem roppant mód hangulatos lenne, leginkább este, lampionnal kivilágított gondolákkal szelni a habokat.
Van még egy nagy előnye ennyi víznek. Amerre áll a víz, én nem láttam egy kátyút sem! Egy könnyűbúvár persze találna. Azért az vicces lenne. Gondolj bele. Könnyűbúvár.
Az orra szántja az aszfaltot, a segge meg a víz tetejét!
Na jó! Hülyeséget félretéve. Sokallom a vizet. Meg a kátyúkat is. A kettőt együtt meg pláne! Mert ha nem látod a víz alatt, akkor ki rendezi majd a kárt?
Ok! Költői volt a kérdés. Nem kérdés. Aki eddig is. Zömében senki.
Senki. Reális is, mert úgy néznek ki az útjaink, mint ha "senki földje" lenne.
Nem beszélek a levegőbe, majd hozok képeket arról is. Kátyú fotókat. Fekete lyukak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése