Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. július 7., csütörtök

Félezer ...

Ma olvastam a közösségin, hogy szép finis sikeredne, ha a csoportokba tömörült ellenzők mindegyike, hozna legalább öt aláírást.
No persze! Szép lenne!
De nem így lesz. Akik eddig is csak erkölcsi, elvi és szóbeli támogatást adtak, ők nagy valószínűséggel ezek után sem fognak csip-csup papírmunkákkal bíbelődni.
Ámde tévedjek! Ne legyen igazam!
Az is igaz, a "hozzanak" úgy is jó, ha az aláírópontokra, vagy a gyűjtőkhöz irányítanak ötöket! S kell, igenis kell az erkölcsi, szóbeli és elvi biztatásuk is! Köszönöm!
Most dicsekvésnek hathat, de nem annak szánom.
A gyűjtés kezdetétől, járom a lépcsőházakat. Felkerestem, megkopogtattam félezernél több lakást, ajtót. Nem egyszer, nem kétszer. Többször. Kiket elértem, tőlük elhoztam, úgy becsülöm, legalább félezer aláírást. Csak becsülni tudom, pontosan nem számoltam, de ötszázat biztosan, tán föle is van.
Találkoztam emberekkel, sokfélével. Zömében megértőkkel. Természetesen, a nagy számok törvénye szerint, voltak furcsa reakciójú sőt szélsőséges fogadtatások is, azok egy részéről írtam korábban.
Vesszenek a feledés homályába, több szót nem érnek, érdemelnek!
Köszönet a félezernek, kik nálam aláírtak, köszönet mindazoknak, kik nem tették meg, de támogatásukról, megértésükről biztosítottak engem is és az ügyet is.
Köszönet mindazoknak, kik ezután fognak aláírni akár nálam, akár másoknál s megkönnyítik, megszépítik a finist.
Köszönet minden kaposvári választópolgárnak, ki bármely módon is, de támogatta az ügyet, ki bármivel is de hozzájárult a helyi népszavazás kikényszerítéséhez.
Köszönet mindenkinek, ki bármivel is, de segítette a munkámat, s azoknak is, kik ha másként nem is, de legalább nem akadályoztak ebben.
Kérnék, szépen.
Nem vagyok telhetetlen, de még kérek aláírást, kérek támogatást, kérek segítséget, toleranciát, elviselést. Nem nekem kell a "szignó", hanem az ügynek!
Nem győzni szeretnénk, hanem győzni kell!
Majd negyven lakásom van ma estére, kíváncsi vagyok ...
Nagyon remélem, nem érek a végére, mert ha nem, az azt jelenti sokan írnak alá.
Ha így lesz holnap is ott leszek, ha nem akkor másutt.
Tisztelt Kaposváriak!
Az utolsó napig és az utolsó nap utolsó órájáig kérni fogok aláírásokat, a segítségetek és a szíves fogadtatástok!
Szép finis legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése