Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. július 2., szombat

Onnét jöttem ...

A legutóbbi fórumon ütötte meg a fülem s ébresztett bennem kérdést, de akkor hanyagoltam feltevését, ma pedig egy pársoros váltása Kováts Imre képviselő úrral hozta elő újra.
Ismét felötlött bennem a kérdés.

A hosszú felvezetés után elárulom a kérdést.
Miért érzik szükségesnek kihangsúlyozni manapság olyan sokan, hogy ők bíz nem tartoznak párthoz, sőt nem is szimpatizálnak egyikkel sem. Miért?
Mert ez történt ama fórumon is. Az előadók elmondták a tervezett gumiégetővel kapcsolatos mondandóik, majd az első három hozzászóló (kérdező), szükségesnek vélte már az első kibővített mondatba beszőni és kihangsúlyozni a fenti dolgot.
Miért? Miért annyira fontos ez, hogy vadidegenek fülébe susogjuk kérdezés nélkül is, és anélkül hogy tudnánk, egyáltalán az ellen oldali hallgatót érdekli ebbéli gondolatunk?
Azon a fórumon a harmadik után megfogadtam, ha még ketten beleszövik, én ünneprontó leszek és megkérdem az okát.
Saját kútfőből ezernyi gondolatom van a miértre, de szívesen tágítanám tudományom e tárgyban és meghallgatnék másokat is.
Értem én az alapproblémát, az emberek nagy része csalódott a pártokban. Elfogadom.
Rászolgáltak a pártok, bár inkább csak egy szűk elitjük miatt.
Csak hát, akad egy nagy probléma. Az egész földgolyóbis így működik. Vannak pártok. Szeretnénk hinni, hogy embereket választunk, pedig mögöttük is a pártok állnak.
De inkább visszaegyszerűsítem a problémát, mert globálisan túlontúl szerteágazó. Visszaegyszerűsítem a gumi ügyre. Az ellenzéki pártok egységesen kiálltak a gumiégető ellen s ezzel mindnyájunkért. Ez tetszik vagy sem de így van. Sokan, igen sokan civilek is kiálltak. Egy az irány, egy a feladat, egy a cél!
Egymásra lettek utalva a civilek és a pártok. Akkor egy ilyen fórumon miért is szükséges kihangsúlyozni?
Engem gyűjtés közbe is irritál a sűrűn feltett kérdés, melyik párttól is jött most?
Miért lényeg ez, ha a helyi népszavazás kikényszerítése a cél?
Egyik ilyen kérdésfeltevőnek azt mondtam: -válasszon!
Láttam rajta, nagyon nem érti. Elmagyaráztam.
-Az ellenzéki pártok összefogtak, ugyanazt szeretnék amit a civilek, népszavazást az ügyben. Ezért hát a kérdésére a válaszom, tessék választani, s amelyik önnek szimpatikus, onnét jöttem!
Megértette. Aláírt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése