Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. július 13., szerda

Nem semmi!

Kénytelen leszek a rendszeres olvasók segítségére támaszkodni és kérem is a segítséget!
A facebook nemes egyszerűséggel letiltott, így a blogbejegyzéseket nem tudom fellinkelni.
Természetesen az ott meglévő ismerőseimmel is kölcsönösen elvesztettük egymást.
???????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szép napokat kívánok mindenkinek és előre is köszönet a segítségért.
A Bohóc
.

3 megjegyzés:

  1. Háááát, valakinek nagyon bökte a szemét az igazság... Törölték a profilodat, mert nem látom már én sem. Ez úgy szokott megtörténni, ha valaki jelenti, hogy szerinte valótlan személy vagy, esetleg olyan tevékenységet folytatsz, amit nem lenne szabad. Talán a korábbi kedves hódolód, Zsófi tett keresztbe? Ki tudja?
    Amit én mint olvasó megtehetek, megteszem!

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok valós? Ez jóó! Kapásból "csináltak" több tízezer bohócot! Jól van. Majd jövök valóságosan. :)

    VálaszTörlés
  3. Ne aggódj, engem is pár hete letiltott, újra kellett mindent felpakolnom, de már nem akkora lendülettel tettem, mint eddig. Abba is kezdek beleunni.
    Amúgy én nem is irkáltam semmi "olyan" dolgot, én inkább csendben szemlélődök a politika terén.....

    VálaszTörlés