Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. április 7., szombat

Utcafórum

2018.04.06. Kaposvár
Füredi út-i pavilonsor

Találkozó, egy igen jó jelölttel

Dr. László Imre Somogy megyei 1. sz. országgyűlési egyéni választókerület (Kaposvár) ellenzéki képviselő jelöltjével
(DK, MSZP)

Remekül sikerült!
Még nem mondtam, mondom hát most,
Dr. László Imre nem csak igen magasan képzett, nagy tudású orvos és elkötelezett szakember, de roppant mód barátságos, jó kedélyű és közvetlen beszélgetőpartner is. Megtapasztalhatták ma mindazok, kik eljöttek, vagy csak megálltak egy rövidebb, hosszabb beszélgetésre.
Holnap is (7-én) találkozhatsz vele, járja a várost, állj meg, szólítsd meg bátran, nem fogod megbánni! A képekért köszönetem Dr. Molnár Péternek!
Ui.: Olyannyira jól sikerült, hogy 14.00-kor kezdett és még 15.30-kor is beszélgetett.

2 megjegyzés:

  1. Drukkolok neki! Én a 3-ban vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is drukkolok. Itt is, ott is, mindenkinek aki a demokratikus oldal jelötje.

      Törlés