Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 5., csütörtök

Akkor is lehet igaza, ha LMP-s aki mondja! ----- Tiszta vizet öntök a pohárba!

2019.09.05.
 Kaposvár.

Horváth Ákos független képviselőjelölttől kaptam ma ezt a plakáttervet és engedelmével mindjárt fel is használom. Fogtok még a plakáttal is és Ákossal is találkozni!

Két cím, két téma, két magyarázat. Megyek cím szerinti sorrendben.

Igen! Tudom, ez sokaknak sokkoló hír, de bizony igaz, egy téma akkor is lehet igaz, ha azt egy LMP-s mondja. Az LMP-re most újfent rájár a rúd, hisz szépen viszik az oldalakat a híradásokban azok a nemrég még LMP-sek, kik váratlanul kiléptek a pártjukból, és még váratlanabbul elindulnak az önkormányzati választáson Fidesz-KDNP színekben.
De két emberről van szó és azok sem Kaposváriak, tehát legalább helyben ne bélyegezzünk, legalább helyben ismerjük el, ha igaz amit egy LMP-s állít!
Márpedig amit Felder Frigyes állít, az igaz!
Arra a felhívására gondolok, amit a KAPO(C)S csoportban mint adminisztrátor megosztott.
Így kezdődött, idézem:

"ÉRTEM AZT A TÖREKVÉST, AMI ARRA IRÁNYUL, HOGY VEGYÜK EL MINÉL JOBBAN AZ ELLENZÉKI SZAVAZÓK KEDVÉT, MERT ÚGYSINCS ESÉLY. ARRA SZERETNÉM KÉRNI AZ ELLENZÉKI SZAVAZÓKAT, HOGY NE DŐLJENEK BE ENNEK. VAN ESÉLY!"

Maximálisan egyetértek ezekkel a mondatokkal, szerintem se dőljetek be és szerintem is van esély! Ráadásul az esély még növelhető is!
Választói oldalról semmi más nem is kell az esélyek növeléséhez, mint elmenni voksolni! Hogy kire? Sajnos most úgy néz ki, több ellenzéki, vagy független jelölt is lehet egy-egy körzetben. Ha amúgy mindegyik megfelelne, akkor nyilván az esélyesebbre. Hogy melyik az esélyesebb? Gondolom az, aki mögött többen állnak! Az pedig kristálytisztán látszik, hogy ki mögött állnak többen!

Abban is igaza lehet Frigyesnek, hogy, idézem tőle:

EGY ESÉLYES JELÖLT LESZ ÉS PÁR SZAVAZATON FOG MÚLNI A GYŐZELEM.

 Mint mondtam mérlegelni kell, az kristálytisztán fog látszani, hogy ki is az a személy aki az "egy esélyes". Aki mögött több támogató szervezet fog állni! Áll most is!

És akkor most jöjjön a második cím, az a bizonyos víz!

Aki ismer -de az is aki csak a blog révén ismer-, tudhatja, soha nem álltam túl messze a KE-től. Volt időszak amikor nemhogy túl messze nem , de közel. Azt is tudhatjátok, hogy soha nem álltam túl messze a PSZP-től sem. Vagy ha pontosabban akarok fogalmazni akkor úgy mondom, a PSZP-n belül egyesektől nem álltam messze.
Az sem hiszem, hogy titok lenne,szerettem volna a két csapatot egy zászló alatt látni, s ezért szót is emeltem néha-néha. Ezért akár a konfrontálódást is bevállaltam.
Vannak, kik ezt igazolhatják, ha megteszik jó, ha nem akkor is. Nincs harag belőle!

Az egy zászló eddig nem jött össze, már teljesen nem is jöhet, bár a kölcsönös visszalépések még elméletileg lehetségesek. Természetesen nem minden körzetben, de még a körzetek egy részében elvileg elképzelhető és lehetséges.
Kellene is, mert esélynövelő!

Szóval ott tartottam, hogy nekem mindkét alakzatban van ami szimpatikus, mindkettőben vannak szimpatikus és vállalható emberek, de voksom csak egy van!
Döntenem kellett! .......... Majd nektek is kell, mint választóknak!

Én úgy döntöttem, hogy mert a KE-ben több olyan embert ismerek kiket vállalhatónak tartok mint a PSZP-ben, s nem mellesleg a KE mögött sokkal több támogató szervezet áll, -s ennek okán sokkal több választó is állhat- hát egyértelműen ők az esélyesebbek, a siker érdekében őket kell támogatnom! A kampány hátralévő részében őket is fogom, mert a kölcsönös visszaléptetésekre és egyéb tárgyalásokra nekem nincs befolyásom!

Nos, ez a helyzet! És ez is marad!
Mielőtt megköveznétek, kérem még egy kicsit szorongassátok és gondoljátok végig!

Először is! Döntenem kellett, és ha majd a kő kikerül a kezetekből -akár leejtitek, akár rám vetitek-, hát nektek is dönteni kell!
Másodszor, mint mondtam is, a cél érdekében elmentem a falig. Talán egy lépéssel tovább is és ez lehet hiba. De most már ez van! Megtettem, mert évek óta a teljes körű összefogást szajkóztam és hát legyünk őszinték a KE oldalán most az inkább látszik, mint egy egyedülálló egyesületnél.
Az is felróható nekem, hogy máris megszegem a "visszavonulási ígéretem", erre csak egy mentségem van, megfogadtam egy tanácsot. Az is lehet, nem is annak szántan hangzott el, hanem csak egy felvetésként, de én annak vettem és megfogadtam.
Végül is ... beleálltam anno ebbe a választásba is, tán így tisztességesebb!

Higgyétek el nekem! Így kell legyen! Ha változást akarunk, akkor dönteni kell, állást kell foglalni és el kell menni voksolni is! Nincs olyan, hogy nincs esély!
Van esély!

Illetve egy esetben nincs esély! Ha távol maradunk az urnától!
Az nagy botorság, hogy változást szeretnénk, de nem döntünk és nem szavazunk!

1 megjegyzés: