Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 12., csütörtök

Kérdezd őket személyesen is! Ha ma nem, legközelebb!

2019.09.12. Töröcske

Kicsit előbb mentem, "ezer éve" nem jártam ott. Legutóbb tán még akkor amikor önálló volt. Na jó! Kicsit azért később.
Kellemes kis falu, nekem akkor is az, hogy 1973-ban Kaposvárhoz csatolták.
Kattintottam pár kockát emlékbe.
Na és, hogy miért mentem ki Töröcskére?
Találkozni Horváth Ákossal és csapatával, és természetesen találkozni a körzet, KE zászlaja alatt felsorakozott jelölő-szervezetek egyöntetű támogatását bíró képviselő jelölttel Kiss Tamással.

Én találkoztam is velük! No és te, ön?
Most szögezem le, hogy hiába is vártok majd tőlem olyan fotókat ahol a képkockákon szerepelnek a jelöltek, kísérők, szimpatizánsok, érdeklődők is. Hacsak nem kéri egyikük!
Két okból nem.
Az egyik, hogy soha nem voltam portréfotózásban otthon, és nem kérek engedélyt senkitől a megjelentetéshez, inkább nem is fotózom le.
Ez nem valamiféle rátartiság tőlem, vagy távolságtartás, más okai vannak.
De a másik ok fontosabb!
Egyik fórumról történő beszámolóm után sem kívánok senkivel azon vitázni, hogy na mennyien voltak ott? Azért nem, mert a fotó csak egy pillanatot rögzítene, nem pedig a több órás kitelepülés jövés-menéseit. Videózni meg nem szoktam, s amúgy ki nézné meg? A másik pedig az, ha már a mennyi az annyiról szeretne valaki tudomással bírni, akkor egyrészt jöjjön oda, ne rajtam keresztül akarja tudakolni. Az én válaszom úgyis mindig az lesz, lehettek volna többen!
Akkor is azt fogom mondani, hogy lehettek volna többen ha húszan álltak meg beszélgetni, meg akkor is ha kétszázan és akkor is ha kétezren ....
Hogy miért mondom ezt?
Mert aki tőlem akarja megtudni a számokat az nem volt ott!
Jött volna el, ha meg épp most nem tudott, jöjjön el a következőre!

Sokan tudakolták már eddig is, hol s mikor mutatkozik be Horváth Ákos és hol s mikor a jelöltek? Nos megkezdték. Nem is! Rosszul mondom.
Folytatják!
Eddig is számos helyen megmutatkoztak amikor a szülészet felújításáért gyűjtöttek aláírásokat és akkor is amikor az induláshoz.
Egy kis adalék, egy kis sztorizás ehhez! Egyik alkalommal egy ismerősöm tudakolta tőlem, van-e információm arról, hogy Ákos mikor gyűjti az aláírásokat a mi utcánkban, mert hallotta a barátnőjétől, hogy előző nap a szomszéd utcában gyűjtötte és járta a lépcsőházakat a körzet esélyes jelöltjével.
Hm! Csak úgy beszúrom a kérdést.
A negyedszázada regnáló polgármesterünket és a körzet képviselőjét látta valaki valaha is személyesen gyűjteni? Ok! Ok! Ne is foglalkozzunk ezzel!

Foglalkozzunk inkább azzal, hogy szépen sorjában jönnek majd a fórumok, ahol meg lehet ismerkedni mint Horváth Ákossal, mint pedig az épp soron lévő helyszín körzetének KE képviselő jelöltjével. Bárkinek, akinek valós az igénye, lesz lehetősége a személyes találkozásra is, s nem csak a fórumokon, lesznek más lehetőségek is.
Azt nem ígérem, nem is ígérhetem, hogy én mindegyiken ott leszek s mindegyikről beszámolhatok, de igyekszem növelni a jelenléteim számát.

A személyes találkozás létrejöttéig: Horváth Ákos
Kiss Tamás (súgó: a két név linket hordoz, ha rákattintasz ...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése