Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 9., hétfő

Ha majd berezeltem, ígérem fogok szólni!

2019.09.09. Kaposvár

Durvul a kampány.
A tisztelt szimpatizánsok nem férnek a bőrükbe!
Sok dolog van amit rohadtul nem csípek, ezek közé tartozik az is, ha megpróbálnak megfélemlíteni, megpróbálnak fenyegetni.
Most mondom, lassan, hogy mindenki megértse:
-majd én el-dön-töm azt, hogy mi-kor fo-gom ab-ba-hagy-ni, mi-kor fo-gok visz-sza-vo-nul-ni!
Érthető volt?
Remélem!
Mindjárt elnézést is kérek, mert a fenti kiemeléssel nem nézek minden kedves olvasót ostobának, sőt! Csak bízva abban, hogy az ostobák, a címzettek is eljutnak ide és elolvassák.
Vannak itt azért furcsaságok! Példának okáért az, hogy bár volt egy vitám nemrégiben, az lezárult ahogy lezárult, nem kívánom újranyitni és a vitapartnerek sem léptek fel fenyegetéssel. Bár volt olyasmi megfogalmazás amire rámondhatom -ha akarom- a ráutaló magatartást, de nem akarom. Minek? Részemről lezárva, befejezve!

Erre megjelennek fogadatlan prókátorok és van képük nyilvános felületen sértegetni, hamis állításokkal rágalmazni, számon kérni és fenyegetni!
Mindennek tetejében amikor az illetőt eltávolítom, mintha csak feltámadás lenne, máris jelentkezik a reinkarnációja és van képe számon kérni az eltávolítást!

Vegye végre tudomásul mindenki, hogy a közösségi háló nem azért lett kitalálva, hogy néhány kevésbé szocializálódott, vagy rosszul szocializálódott egyén ott ámokfutásokat rendezzen a többi jelen lévő meg azt tűrje! Nem!

Én biztosan nem! Nem vagyok köteles eltűrni a hírfolyamomban sem a sértéseket, sem a fenyegetéseket, sem nem vagyok köteles bárkivel szóba állni, bárkivel vitatkozni!
Ha a felütés sértő, támadó, bántó, fenyegető, akkor én választom meg, én moderálom, az én tűrőképességem és kényem-kedvem szerint!
Fentiekből dobódik, hogy azt tiltok le, akit úgy látom, hogy le kell!
Én legalább majd minden esetben megindokolom a tiltást, nem pedig puszta sértettséggel és pláne nem a vita elkerüléséért teszem!
Nem! Hanem az illető elkerüléséért! Mert vannak emberek akik érdemi, értelmes vitára képtelenek. Nem vitára, de szóra nem érdemesek!
Nincs rájuk időm és nem is lesz, nem is akarok!

Én nem játszom a fideszeseknek oly kedves módszert és nem változtatok meg beszélgetéseket azzal, hogy beletörlök, átírom a saját hozzászólásaimat, vagy visszatörlök komplett beszélgetéseket, majd kiröhögöm a partnert. Nem játszok tisztességtelen módszerekkel.
Viszont nem is vagyok hajlandó vitatkozni azzal akiről kiderül, hogy nem is szándéka az értelmes vita, hanem piszkálódni, áskálódni, éket verni, gyalázkodni, mocskolódni jött!
Azt sem vizsgálom, hogy veleszületett, vagy átnevelt, vagy fizetett bajkeverő?
Nem érdekel mert nem változtat sem a lényegen, sem az elbírálás végeredményén!

Volt már, hogy ezt elmagyaráztam, most megtettem megint, de most utoljára.
Aki képtelen a normális párbeszédre annak velem nincs, nem is lehet dolga.

Fenyegetni meg hiába fenyeget bárki is, hiába próbál hamis vádaskodással elijeszteni, lejáratni! Legyen mersze, szedje össze a gondolatait ha van, a tényeket ha van, majd ha kellően felkészült akkor ballagjon el, tegyen feljelentést ha úgy ítéli meg érdemes megtennie. Tegye amit tennie kell! Vagy álljon elém a hamis vádjával! Hajrá!

Továbbra is élek a törlés jogával, ha valaki átlépi az én értékrendem, az én normáim!

Ui.: a fotó egészen jó lett. Nem? Hinnéd, hogy én vagyok rajta? Pedig de!

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Óh, hát semmi különös. Egyes ostoba hozzászólók azt képzelik, hogy ha feljelentéssel fenyegetnek akkor majd beijedek. Ugyan miért tenném? Ha valaki úgy érzi van jogalapja akkor ne szövegeljen, hanem írja meg a
      feljelentést, vagy panaszolást, vagy bármi hasonlót.


      Törlés