Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 10., kedd

Miért gyűjt még ma is a hölgy "kommandó" Szita Károlynak és Nagy Attilának?

2019.09.10. Kaposvár

Most akkor segítsen valaki!
Nem tegnap volt a határideje az önkormányzati választásokhoz a támogató aláírások leadásának?
Mert én úgy tudom, hogy tegnap, hétfőn 2019.09.09-én 16:00-kor lejárt az ajánlásgyűjtési és jelöltállítási határidő az októberi önkormányzati választásra.
A hétfő délután négy órai határidőn túl beérkező ajánlásokat és jelentkezéseket a bizottságok már nem fogadhatják el.
Ha ez így van, és jól tudom, akkor miért gyűjt a hölgykommandó ma, 2019.09.10-én 18:00-körül a Pipacs utcában, Szita Károlynak és Nagy Attilának?
Este hat körül szólt  kaputelefon, és egy kellemes női hang kért bebocsájtást, mondván aláírásokat gyűjtenek az önkormányzati választásokra.
Természetesen értetlenkedtem és közöltem vele, hogy már le kellett adni az aláírásokat.
Mire a hölgy határozottan közölte, hogy nem így van, még nem kellett leadni! Mondom!
Azt mondta nem kellett még leadni! Nem azt, hogy tovább gyűjtenek.
Erre már megkérdeztem, hogy kinek gyűjtenek? Közölte, hogy Szita Károlynak és a körzet képviselőjének Nagy Attilának.
Na? Akkor most hogy is van ez?
Vagy félre akart vezetni simán, vagy rosszul lett felkészítve, vagy esetleg itt még nem jöttek össze az aláírások, és helyben külön szabályok vonatkoznak a Fidesz-KDNP jelöltjeire és pótolni kell? Utóbbit nem is feltételezem, csak vicceltem!
Akkor minek kellenek az aláírások?
Tán csak nem a valós támogatottságot szeretnék ezen a módon feltérképezni?
Mi a helyzet uraim? Megszorult a zabszem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése