Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. május 18., péntek

XXIII. Katonazenekari

2017. június 02-én datált írásom.

Ez volt a következő bejegyzésem a MJ - Vándor blogon amelyiket "Hadban" címkével láttam el s írtam 2017 június 2-án. Ahogy azt megígértem, megkezdtem, majd végigvittem s ezzel a bejegyzéssel -mint eddig utolsó katonai tárgyút-, áthoztam erre a blogra az összes hadsereg témában születette írásom. Itt a helyük.
Itt egy blokkban, egy címke alatt.

Régi saramból sikerült egy keveset ma lepucolnom. Régi saram, hogy az aktív szolgálat odahagyása óta minden ilyen jeles eseményre készültem odaérni s persze mindig máshol lyukadtam ki. Már égett emiatt a pofám!

Tetszetek tudni! Mint ahogy az a legendás egyszeri őrmester mondta vala: - "Én itt irulok-pirulok emiatt, a százados úrnak meg ég a pofája! No de, ma odaértem! A XXIII. Katonazenekari fesztiválon megmutatta magát a Magyar Honvédség Központi Zenekar, a Tata Helyőrségi Zenekar, a Székesfehérvár Helyőrségi Zenekar, és a Kaposvár Helyőrség Zenekar.


Kétlem, hogy bárki is, és most nem kevés szemlélődőről beszélek, szóval hogy bárki is csalódottan hagyta volna el a teret. Kizárt! Remek volt! Készítettem persze fotókat, ötvennél is többet, bár fotóval nehéz azt a látványosságot visszaadni amit a zene ütemére előadtak a zenekarok.
A hangzást meg egyáltalán nem.
Azért tán lesz érdeklődő az albumba rejtett képekre, szerintem nem lettek rosszak és ez nem az én érdemem, kegyes volt az időjárás.
Ha megnézed: tégy egy ugrást az albumig, katt: ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése